Mä luultavasti alkaisin tarvita jotain hoitoa. Päässä pyörii vaan ajatus miten päästä pois tästä perheestä. Mies on paljon kiinnostuneempi kaljoittelusta kavereiden kanssa kun musta ja lapsesta. Mielle tulee syksyllä toinen lapsi, jota mies ei halua. Se on ollu ku perseelle ammuttu karhu koko kesän. Kävin sairaalassa, jossa tutkittiin onko lapsella kaikki hyvin. Kun kerroin miehelle, mitä lääkäri sanoi, mies vaan tuumasi: " jaa, ei mua kiinnosta." Tästä on jo viikko nyt mua alko kauheesti itkettää se.

Joka viikonloppu mies kömpii aamuyöllä reissuiltaan ja joka kerta mä herään taksin ääneen ja kolinaan. Onneks se ei tuu samaan huoneeseen kännissä. Mun on muutenkin jo vaikee nukkua tän mahan kanssa ja kun mä herään aamuyöllä, mä en enää saa unta.Mut arkiöinä, kun mä käyn vessassa, mies valittaa ja huutaa aamulla mulle, kun mä en anna sen nukkua öitään rauhassa. Miten se kahtaa.

Blogin nimi: nimi, jota mies musta käyttää.